I'm on my own

Fran och med imorgon mandag far jag klara mig sjalv. Nicole slutade jobba i fredags sa hon har hela nasta vecka att fixa med grejer, jag ar verkligen tacksam att hon kunnat hjalpa mig :)

Barnen ar snalla an sa lange, de smabrakar lite i bilen typ: Hey, stop looking at me! och lite sant men det ar ingen fara, jag lagger mig inte i sant smatjafs haha :P

Nasta helg kanske vi ska aka och halsa pa hos Nancy's kompis som har ett jattestort hus med en massa mark typ 15 tunnland eller vad det var. Det ska aven finnas pool och tennisbana, annars aker vi formodligen till stugan pa the cape eller om det var martha's vineyard den lag i. Hur som helst sa verkar nasta helg lovande.

Igar lordag hade jag mitt forsta clustermeeting. Ett cluster ar en samling av de au pairer som finns i min narhet, och man har en community counselor som ordnar de har motena och som finns som stod for au pairen och for familjerna genom aret/aren de delar tillsammans. Counselorn ordnar clustermeetings en gang i manaden och man gor olika aktiviteter. Den har gangen var vi och paddlade kanot pa samma stalle som jag paddlade kajak. Vi stannade vid en brygga och hade picknick pa en grasmatta i narheten. Det var trevligt att fa traffa andra au pairer och hora om hur de har det :)

Idag har jag fotat huset, sa ska forsoka hinna med att lagga in bilder imorgon.

Nu ska jag ta ett bad och sen ska jag lagga mig!

God natt Sverige! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Kul och läsa om din vardag.Tycker barnen väldigt mkt om att klä ut sig? Det ser verkligen stort ut inne i huset. På Onsdag är national dagen här och vi ska till mormor och göra middag där. Jag kanske kan ringa därifrån till dig så kan hon få prata lite också. Smsa när det passar, lite tidigare om det går för dig. Ska köra agilitytävling på F-18 den eftermiddagen. Vi hörs
Puss och kram Mamma

2007-06-04 @ 13:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0