The Berkshires

Har precis kommit hem fran var helgutflykt till Nancys kompis hus i the Berkshires.
   De har en tomt pa 20 hektar och dar finns pool, tennisbana, fotbollsplan, baseballplan, poolhus, tennishus, "kontorhus med gym" och de hade forutom det huvudsakliga huset fran 1700-talet en gaststuga som vi sov i.

De hade ocksa tva hastar, den ena nio ar och andra narmare trettio. Vi red dem idag. Barnen fick rida runt i paddocken och jag forsokte fa den yngre att galoppera med mig utanfor pa faltet men flockdjur som de ar sa samarbetade denne hast inte med mig. Jag fick atminstone trava lite :)

Det har varit en handelserik helg och jag har faktiskt saknat min sang har i huset :P

Det var tyvarr allt jag hade for idag, far se om jag skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0