Lördag

Då var det lördag.

Matchen igår var skoj. Såg inte så mycket av själva spelet men det var kul att komma ut ett tag. Det var svinkallt men när man fick sig en varm choklad från Dunkin Donuts så blev allt genast mycket bättre :D

Gick upp vid halv elva idag men hade kunnat stanna i sängen bra mycket längre. Hade tungt huvud och var seg som en gummiboll.
   Åt lunch på en sushirestaurang med Audrey och Devan. Sen tråkade jag lite hemma innan det var dags för Devan att åka till gymnastik.

Nu jobbar jag. Vi har precis ätit middag, grilled cheese och pommes. Grilled cheese är alltså en varm smörgås som man steker i stekpannan i stället för i sån där smörgåsgreja. Blä äckligt.

Efter middagen frågade jag Devan om hon ville sätta på en film och äta lite popcorn, men då sa hon nej. Skumt :P Hon vill bara vara på sitt rum hela tiden. Hon älskar att sitta där och ha en film på och vika kläder. Eller att ha en skiva på högsta volym och sitta och sjunga med. Inte mig emot. Så länge hon är glad.

Jag har alltså inte gjort nånting idag :P Känns produktivt.
   Borde göra nåt vettigt imorrn. Fast det är ju rätt så skönt att inte göra ett jota :D

Nåväl, God natt Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0