Minns vi?

Idag är det ingen skola. Det är "Veterans Day" och man ska minnas från kriget. Det verkar dock inte riktigt som att nån bryr sig...skit samma liksom. Men lediga från skolan ska barnen vara.

Det var faktiskt väldigt skönt att inte göra ett endaste jota i helgen. Jag var alltså inte utanför dörren knappt...bara för lunch i lördags. Hade tänkt ringa Jonna men så blev det inte...men jag tror min förkylning tackade för att jag inte gav mig iväg på äventyr för igår kändes det som att den var besegrad. Idag är jag inte täppt alls...lördag, som för övrigt inte var så farligt, var liksom dalen på det hela. Sen gick det uppåt igen :D

Devan ska ha playdate med en annan Downs-kompis. Ska bli skoj :) Hoppas jag kan springa iväg på lite ärenden under tiden bara...

Nu blir det till att laga lunch om en kvart...korv och pommes :) En gammal klassiker!

image68image69image70

Kommentarer
Postat av: Karin

men guud va gott, var evigheter sen, så enkelt så gott

2007-11-12 @ 17:10:38
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: M

jaså, då är man inte ensam alltså :)
min tik väger när hon är fullvuxen 80-90kg.. hoppas, hoppas att hon slutar med det snart.
he he

2007-11-12 @ 22:35:01
URL: http://stickitup.blogg.se
Postat av: M

hehe :) mm pytteliten!

jag har inte så många vita plagg, men när det kommer till det där så brukar jag undvika att blanda med rött beroendes på om jag orkar. hehe


men dom där lapparna skulle man kunna pröva med tvåfärgade saker som sängkläder och sånt kanske :)..
typ svarta och vita... har sånna och dom är helt dassiga nu.

skönt att vara frisk.. förkylningar är påfrestande saker.

2007-11-12 @ 22:57:23
URL: http://stickitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0