Swisch bara!

Himlans vad effektiv man har varit idag.

Jag har:
  • bytt lakan i Devs rum och dammsugit
  • bytt lakan i Mikes rum och dammsugit
  • tvättat deras tvätt
  • städad deras badrum
  • städat mitt badrum
  • städat köket
  • städat kylskåpet
  • plockat ur diskmaskinen
  • rensat diskbänken
och
  • bakat kakor!
Ska jag vara nöjd med min insats då eller? :P Har hållt på ända sen typ åtta i morse och blev klar vid kvar över elva. Bara liiite trött. Innan jag plockar upp Mike ska jag också till affären och handla vatten och superlim för att laga en lucka som gick sönder i kylskåpet.
Alla dessa saker var sånt som stod på en att-göra-lista till mig men som inte prompt behövde fixas idag men jag gjorde det för att ha det gjort. Så kan jag jäsa resten av veckan :P Devan åkte nämligen på läger med sin klass idag och ska vara borta till fredag så det kommer inte vara mycket att göra för mig denna vecka förutom att bädda Mikes säng på morgnarna. Skööönt!
Man kanske skulle bädda rent och dammsuga sitt eget rum också? Hmm...näe tar det en annan dag. *visslar oskyldigt*

Nu kan man koppla av ett tag :D

Muhahahaha!
image71

Morsning Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Jävligt kul bild på städtanten! :oD

Pappan

2007-11-13 @ 20:29:35
Postat av: mamma

Hej Det klär dig att vara städtant, jag är mkt stolt över dig. Jäs på nu med gott samvete.
Ska försöka skicka mössan och halsduken i morgon. Vi har fått en massa snö så man behöver verkligen vinterkläder i sverigen just nu.
Ha det så bra Kram Mamma

2007-11-14 @ 00:34:38
Postat av: iza

värsta hurtbullen :P
rolig bild :)

2007-11-14 @ 20:06:24
Postat av: anna

oj det var inte dåligt!

tack så hemskt mycket för din snälla kommentar!

haha ja det var lite omvänt där med mössan.
=)

2007-11-14 @ 23:24:43
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0