Kalas på en söndag, shopping på en lördag

Jaha, då var kalasandet klart. Det var ett mysigt litet kalas med sammanlagt 7 barn varav två inte hade Downs Syndrom. Alla fick varsin pumpa och så var det som en tatuering på den så fick de färger att måla på.
Vi hade gjort läskiga muffins som i och för sig såg ut som snögubbar haha :P
Jag hade gjort som halloweenmarshmallows. Det var marshmallows man dekorerar och sätter på tjocka salta pinnar. Blev riktigt bra :)
Alla skulle ha sina kostymer och alla utom två var olika sorters prinsessor, det var bara Devan och en till som var vampyr respektive häxa. Audrey hade sminkat Dev och så hade hon svarta kläder och käp. Läskig som bara den. Får ju tyvärr inte lägga in bilder i bloggen men ska skicka till dig mamma :)
Jag försökte göra mig så läskig som möjligt. Tog kort nyss men har inte rätt kläder....ni får se mitt smink i alla fall.

Det var förresten en bra shoppingdag igår. Åkte till IKEA med Kristin och fick tag på en ny kudde och lite ljus. Kudden var ju som moln att sova på, helt underbart :D Sen var det ju Swedish Food Store såklart; Daim, chokladkaka, knäckebröd, kaviar och chips :D:D:D
Sen bar det av till Rockingham Mall i NH och där köpte jag mig en vinterkappa. Varm och go, från H&M. Men inget är bättre än min dunjacka, ville bara ha nåt lite finare när det är kallt också fånig haha jag vet :P

På kvällen gick vi på bio. Dan in Real Life. Den var kul, hade några riktiga skrattattacker, men jag skulle säga 3,5/5. Var ju ingen dunderfilm, bara trevlig lördagsunderhållning liksom :) Kom ut från bion typ kvart över tio. Sen kom vi på att vi skulle försöka hitta ett ställe vi letade efter tidigare men inte hittade innan det stängde så vi gav upp :P Så nu kl halv elva på kvällen kom vi på att man kunde leta, knäpp javisst :D
När vi hitta vårt ställe som förövrigt var Crate & Barrel Outlet Store (som DUKA) så bar det av till Dunkin Donut's för världens godaste varm choklad, kl 23.45...
Vi kom till Kristin och satt i bilen i garaget och färtärde denna mumsiga dryck...sen vid 00.15 begav jag mig hemåt.
Hade så kul så jag ville inte att dagen skulle ta slut. Mer såna dagar tack!

Nu ska vi snart äta middag och sen kommer Kristin så ska vi ge oss iväg till Dunkin igen haha. Vad gör man när världens godaste varm choklad finns "runt hörnet"? Jo, man åker dit :D

Hoppas alla där hemma haft en bra helg för det har jag :)

God Afton Sverige! :D


Kommentarer
Postat av: Martinis

ÅÅÅÅÅÅh min älskade!
Ler världens störtsa leende när jag läser ditt inlägg! Är SÅ glad över att du mår så bra och trivs!MÅSTE ses på msn snart, har lite att berätta såhär på höstkanten;)
Pussar

2007-10-29 @ 09:22:42
Postat av: anna

va starkt av er att klara distansförhållande - förstår att du ser fram emot att ni ska ses igen!
kram!

2007-10-29 @ 21:18:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mamma

Hjälp vad du ser hemsk ut, elak och arg. Men det verkar ha varit ett kul Party för Devan. Vi hörs i veckan för nu ska jag gå och lägga mig.
Puss o kram mamma

2007-10-29 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0