Äntligen...

Äntligen är det dags. Jag flyttar idag och det känns så jäkla underbart. De här veckorna har varit de längsta i mitt liv och nu är det äntligen dags. Jag har packat den sista lunchlådan, jag har lagt fram det sista klädbytet och sovit min sista natt i detta hus. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


Tvättade bilen igår. Jävla skitbiltvättar i det här landet. Jag betalar femton dollar och ska då få Deluxe Wash + Wheel Brite. Gubben svabbar av bilen lite och sen är man ute på mindre än två minuter! Blir ju inte rent! Så ja, hundra spänn åt helvete :P


Skriver mer om nya familjen sen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Va skönt det måste kännas. Hoppas att du får en trevlig helg med nya familjen.
Vi hörs på söndag.
Kram och puss från Mamma

2007-09-15 @ 01:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0