Något nytt?

Njae.

Fredag slutade jag jobba vid sex och sen hände det inte så mycket. Tråkade hemma på kvällen framför datorn.

Lördag jobbade jag inte så jag fick sova läääääänge. Väcktes inte av de andra på morgonen heller. Det var trots allt första gången sen förra torsdagen jag kunnat koppla av så jag var Riktigt trött. Hualigen.
   Gick nog upp efter elva nångång och kände att jag hade tråkigt. Pratade med Kristin på MSN och vi bestämde oss för att ses i Burlington Mall som ligger en halvtimme från mig. Där strosade vi runt ett tag och sen åt vi lunch. Efter ett tag ringde Steph och var ledsen så vi åkte hem till henne för att göra henne på bättre humör. Sen blev det aldrig att jag åkte hem den dagen :P
   Jag skulle gått på Henriettas 21-årsfirande men kände att jag behövde vara med Steph.
På kvällen var det "gårdsfest" i Kristins område. Tråkigt som bara den haha. Det började regna så alla gick in och sen kom nog inte alla tillbaka ut igen. Fanns en riktigt skojig granne i området (inte) som inte riktigt har koll på den nya au pairen: "Christina! Christina!" haha, stackars Kristin.
   Som sagt sov jag alltså över hos Kristin och vi låg väl och babblade till efter ett nånting.

Söndag och swisch så var helgen förbi! Den försvann fort som attan. Hmm, vad gjorde vi? *tänker*
Jo! Vi gick upp efter tio och sen åt vi frukost. Vid tolv träffade vi Steph på Starbucks och där satt vi tills det var dags att åka till Kristins och Stephs cluter meeting (au pair-möte). Där fanns det en massa thailändare och tyskar (jag skojar bara men det är sant). Man gick varvet runt och presenterade sig och när det var klart kom det fram en tjej till mig som sa att hon skulle kunna presentera mig för lite folk i Andover (där min nya värdfamilj bor), men sen stannade det där tror jag för vi bytte inga telefonnummer eller så :P Skit samma.
   Sen var det dags att åka hem. Jag och Kristin slängde i oss lite middag och sen bar det av hemåt för mig.
Kom hem vid nio eller så tror jag, sen var det bara att gå till sängs för jobbas skulle det ju göra idag. Kl 7 börjar man, uschla. Men jag rejsar (fult ord, hur stavas det?) sista veckan nu, sen flyttar jag ju på fredag kväll :D Hurra!

Det var allt för mig. Skriver mer efter nästa helg om hur allt det nya känns.

God Natt Sverige! :D

Kommentarer
Postat av: Martina

Hey love,
du vet att Karolina och Marre bor uppe i Andover, ta kontakt med dem?
PUsselipuss

2007-09-11 @ 08:57:41
Postat av: mary

Tror inte att det finns nått som egentligen heter rejsade, iaf inte på svenska;) Du börjar bli förgiftad av det där landet! GAH! Dags för en exorsist! *skratt*
Hoppas du trivs bättre i din nya familj sötnos!
Pusspusskraaam
Love you!

2007-09-14 @ 15:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0