Ettagluttare

Jaha då var man skolråtta på nytt. Woho!

Jag har alltså inte pluggat nu på två år och det ska faktiskt bli skönt att få börja igen.
    Idag var min första dag på Södertörns Folkhögskola där jag under fyra år ska utbilda mig till teckenspråks- och dövblindtolk.

En salig blandning av olika männiiskor i alla åldrar. Den yngsta var 18 i min klass och den äldsta var 44.

På måndag startar vår kick-off som blir på Väddö. Vi har blivit tillsdagda att lämna öronen hemma så vi får se hur det går :)

Nu börjar mitt nya liv!

Kommentarer
Postat av: Martini

så glad så glad för din skull sötnos=)

Puss och kramr från en stolt vän:D

2008-08-18 @ 18:45:58
Postat av: Mary

Kul ju!!

Blir också sugen på att plugga, man saknar det liksom i bland!



pusssKram Love you!

2008-08-18 @ 20:01:05
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Haha, jag gick pa Vaddo fhsk ett halvar. :) Det ar laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt dit ska du veta... sarskilt om man pendlar hem varje helg. Usch.



Hoppas det gar RIKTIGT bra for dig att plugga pa sodertorn! HEJA HEJA!!

2008-08-19 @ 20:13:32
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas ditt nya liv blir fantastiskt!!

2008-08-19 @ 20:56:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Julia - au pair i Apollo Beach, FL

Jag alskar Cola, men den med Splenda haller jag mig nog borta fran. :)



Det varsta tycker jag anda ar Cola plus. WTF???!!

2008-08-25 @ 00:28:46
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hej.

Jag heter Dennis.



Fattar lite hur nervös du var inför antagningarna

etc, känner lite likadant. Jag vill gå på Södertörn,

det ligger i Sthlm och jag vill inte vänta ett år eller behöva flytta. Jag kan inte teckenspråk men vill verkligen lära mig. Vill gå på den här ts-tolkutbildningen där som är fyra år.



Det jag tänkte fråga är hur antagninstesterna går till :)

Vad frågor de? Och vad vill de ha för svar? :p

Vad behöver man göra? Hur går det till?

Svara gärna på min blogg, kram.

2009-10-21 @ 22:36:35
URL: http://elmovimiento.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0