Torsdagen den trettioförsta januari

Nej mamma jag kan inte bara ändra mig och "avbeställa" min rematch. Det funkar tyvärr inte så.

Jag har glömt att skriva att jag fått bästaste julklappen av Kristin. Elizabeth Arden Eight Hour Cream. Sååå jädra bra! Tack å tack. Jag fick den alltså inte till jul utan i helgen som var :P

Har haft en lugn dag. Gjorde inte ens läxor med Dev för hon hade inga. Vi har varit så duktiga så vi gjort klart allt igår! *stolt* Därför blev det tv-spel och bokläsning och klädvikning för hela slanten haha :P helt sjukt vad den ungen älskar att vika sina kläder. Man får skällning om man vill hjälpa till! Våga bara.


Häromkvällen hade jag en låttitel i huvudet som jag inte ville glömma bort. Då hände detta:
image92
Så fint blir det alltså när jag ska skriva lappar i mörkret och inte ser att jag redan använt ytan tidigare på dagen... Snyggt jobbat PG.
(Har suddat siffrorna så inte halva världen ska ha Devans pappas nummer)

Imorgon har jag förmodligen sovmorgon! Woopee! Audrey ska med Dev till barnsjukhuset för nån IQ-utredning och Mike har förhoppningsvis ingen skola så då kunde jag gott ligga kvar i min otrooooligt bekväma säng. (Sen att en planka är mjukare är en annan femma).

Just det! Skiiiiit. Kiropraktorn imorrn ju. Faan. Det löser sig...

Idag har jag packat...det går ganska bra...behöver nog inte min 34'' trunk som jag köpte. Har bara alla jeans kvar att packa ner och det ser rätt mörkt ut att de ska få plats i min älskade stora ceriserosa väska från Rusta...

Nåväl...natti natti!


Pssst.
Audrey har lärt sig nåt nytt idag. Smörgåsbord. (Jahaaa var det en svensk grej? Det hade jag ingen aaaaning om). Oh yeah, Sverige rocks!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nähä mamman tänkte bara lite.
vad förvånnad jag blev att du hade gjort ett till inlägg, men det bara trevligt att läsa vad du gör.
Ha en trevlig dag i morgon.
Kram Mamma

2008-02-01 @ 02:21:47
Postat av: Sofie - au pair i Philadelphia

Hej! Sag att du letar ny familj. Jag har ocksa precis gatt in i rematch och laste att du ar med pa nagon sida med familjer. Vilken ar det? Har du betalat nagot for det?
Hoppas det loser sig med familj! / Sofie

2008-02-01 @ 03:17:56
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Vet dev att du ska byta an? Vad ar det forresten for IQ-grej han ska pa? Jag skulle vilja testa det! Skulle va coolt att veta vad smart man ar ;D

2008-02-01 @ 15:29:17
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Mary

Ska du få byta familj nu??

Saknar dig NUU! Kom hem pernilli!

pussarkramar

2008-02-01 @ 23:23:24
Postat av: anna

pink? tycker du?
nattinatti!
hoppas du får en bra lördag! kram

2008-02-02 @ 01:03:04
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

*massa kram *

2008-02-02 @ 18:52:34
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Helena

Tack vad snällt skrivet av dig!Jag gillar också Eight Hour Cream, men har provat en ny som jag har köpt till läpparna på Kiehl´s som ju finns i USA. De har urbra saker, och om du inte har provat deras produkter så kan jag rekommenera dem. Här är klockan tre på natten, jag vaknande och kunde inte somna om, så nu sitter jag och Paddington här mitt i natten och myser. Hoppas att du sover gott och får en fin söndag!

2008-02-03 @ 03:09:09
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0