Efterlyst

Blä vad jag är trött på det här nu. Jag letar och letar men hittar inget bra.

Sa som sagt till min counselor i lördags att jag ville byta familj men när jag frågade henne igår (torsdag) så hade hon inte satt igång nåt familjebyte än! "Vi måste prata med Audrey först". Jaha, och jag har inte kunnat göra det så jag bad henne om hjälp och kära counselor sa då att hon skulle ringa igår kväll.
   Jag åkte och shoppade med Kristin så jag var inte hemma. Jag hade förväntat mig ett mejl eller nånting när jag kom hem men icke. Tyst som i graven beskrev min inkorg ganska bra.

Idag gick jag på tå och förberedde mig på att surpuppan skulle vara uppe med tuppen för att skälla på mig, men besvikelse där med. Bara en liten Devan som sitter och spelar Svampbob på Playstation 3.
   Körde storebror till skolan, kom hem, hjälpte Devan med diverse saker och sen hörde jag hur hon ropade på mig att komma in till henne en stund. Nu är slutet nära, tänkte jag. Men det enda hon ville be mig om var att jag skulle blanda inhalatorn på ett visst sätt. Förvirrad till max.

Jag tror inte Susan ringde igår. Det kan hon inte ha gjort. Om hon gjorde det så förstår jag ingenting.

Fundersam minst sagt.

Jag har registrerat mig på en sida för au pairer som letar familjer och vise versa.
   Har hittlls lagt till sisådär en 16 familjer på min "Hot list" och tre av dem har tackat nej. De flesta ligger i staterna NY(New York) eller NJ(New Jersey). De bästa jag hittar är inte med i Au Pair in America...men det löser sig...snart så...

Nu ska jag till kirpraktorn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jadu hon kanske har gett upp. Om inte counselor har ringt borde hon ju mailat dig kan man tycka. Men amerikanare gör inte som man tror.
Hoppas du får en bra helg iallafall, och shoppa inte så mkt.
Vi hörs
Kram Mamma

2008-01-25 @ 15:58:39
Postat av: HELENASCITY

lycka till!

2008-01-25 @ 19:22:49
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Helena

Hoppas verkligen att det ordnar sig för dig, det är inte kul att abeta för en "surpuppa".Hoppas ändå du får en bra helg.

2008-01-25 @ 21:10:02
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Tja, det är bara du nu som kan bedöma hur läget är. Hoppas din counsellor hör av sig snart.

Leia har bitit sönder spännet till sitt keramiska täcke, så jag fick mejla till företaget och fråga om de har reservspännen. Trist, förstås. Hon biter på allt nuförtiden. Caroline är sur för hon har bitit sönder ryggen på en av hennes böcker. Dyra vanor hos den hunden! Inte bara simningen som kostar.

Jag ska gå ut med hundarna nu, ville bara skriva några ord.

Sköt om dig, gumman! Vi hörs!

2008-01-27 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0