Urk vad det är varmt

Det är vaaaaaarmt i Stockholm. Urkigt varmt.

Jag orkar inte blogga för jag har inget vettigt att blogga om.

Idag har jag i alla fall varit inne i stan med Maria. Vi gick till Kungsträdgården och köpte oss lite glass.
Sen rymde vi från folkmassan och firandet och gick in i Gallerian. Inte fy skam det heller.

Inget jobb har jag fått men söker för fullt.

Igår var jag på skolan för antagning. Kändes inte som att det gick bra men man kan ju hoppas ändå.

Man borde kanske sätta sig i värmen fast man inte orkar :P

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha men precis!!! Surkärring.. men jag hörde av en annan som brukar gå där att hon tyligen är en sån där som alltid hittar fel,... och som aldrig slutar älta det heller.. :P Tönt ^^

2008-06-06 @ 19:00:42
URL: http://nevnarien.se
Postat av: Julia H

Jag tänkte gå en promenad men det var så jäkla varmt att jag höll på att dö. Så nu sitter jag inne i mörkret och skuggan, med fönstret öppet. Jag och värme är ingen bra kombination. Nackdel i Florida. :/



Haha, jag kan bara föreställa mig hur det måste ha låtit. Tack så mycket för ditt "lycka till". Det värmer.



Ha en bra dag!

2008-06-08 @ 17:48:54
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0