Några små uttalanden

Marianne: Jag hade ju helt och hållet glömt din helt underbara tårta! Nu blev jag avundsjuk! Hoppas den smakar alldeles fantstiskt :)

Kristin: JAG KOMMER TILL BOSTON IMORGON!!!!! WIEEEEEEE!!!!

Pappa: Jag drömde att din kära champagnefärgade NORMALSTORA bil hade bytts ut mot nåt vitt läskigt monster av typ märket Chevrolet. Detta svek måste väl endast finnas på låtsas?! Lova mig att du aldrig skaffar stadsjeep. Aldrig.

Mamma: Hej.

Syster: Hej hej.

Mormor: Kan jag få ris á la malta när jag kommer hem? Snälla. Och en köttbulle vore gott. (Bara för att du är bäst).

Maria: Jag vet, folk är sjuka. Tur att det kommer vara ordning på oss då.

Ikväll ska jag ut. Bye bye Andrea!

Kommentarer
Postat av: Kristin

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIE!

2008-03-15 @ 03:29:36
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Hej Gumman!

Om jag någonsin skaffar något i den vägen, blir det på TVÅ hjul, inte fyra. :oP

Nja, jag är faktiskt helt nöjd med min beiga bil. Den är bränslesnål och funkar faktiskt bra. Inte är särskilt högljudd när man åker långt, heller, så det finns inte mycket att klaga på, i princip. Peppar, peppar... den har hållit ihop hela vintern, också. Mazda lockade med lansering av den helt nya 6, men jag byter inte, så de får klara sin "smygpremiär" utan mig.

Ha det så kul ute!

:o)

2008-03-15 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0