St. Patrick's Day

Denna dag låtsas alla att de är irländare och man ska klä sig i grönt för att inte bli bortförd av leprechaunerna. Barnen bygger fällor för att fånga dessa små busiga varelser.

Dagen till ära bad Zoe mig att måla hennes naglar. Rosa.
    Storebror ville också ha fina naglar. Fast röda. Han blev väldigt vacker som han själv uttryckte det.

Jag tycker om mina söta barn.

Kvällen har spenderats hos grannarna, familjen Holly. Irländsk musik och ett försök till irländsk mat resulterade i en riktigt trevlig middag.

Nu ska jag gå och lägga mig.
   God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi skulle ha firat St.Patricks day på jobbet faktiskt, men det glömdes av...:P Jim var den enda som kom ihåg. Man får tydligen nypa de som inte har något grönt på sig;)

Pussinuss! KOM HEM NU PERNILLI!

2008-03-18 @ 19:51:05
Postat av: Mary

mitt namn försvann på mitt inlägg:P

2008-03-18 @ 19:51:42
Postat av: Mamma

Hej
Skulle bara säga hej och presentera min bloggadress.
Vi hörs
Kram Mamma

2008-03-19 @ 19:41:31
URL: http://wheatentanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0